)
2024-12-05T07:46:00+00:00
Matthijs de Ligt is teleurgesteld in Manchester United: 'Hadden veel meer pijn kunnen doen'
Manchester United verloor woensdagavond het uitduel tegen Arsenal met 0-2. Een enorme teleurstelling voor Matthijs de Ligt, die ziet dat het bij zijn ploeg nog steeds niet wil lukken. "We zijn momenteel niet goed genoeg."