,fit(540:))
2024-07-22T18:38:00+00:00
Oud-wereldkampioen denkt dat Max Verstappen fouten maakt door wat hij 's nachts doet: 'Onprofessioneel'
Max Verstappen was niet te genieten bij de Grand Prix van Hongarije. De Red Bull-coureur vond de strategie van zijn team waardeloos, klaagde steen en been over de balans van zijn auto en had ouderwets de pik op Lewis Hamilton, waartegen hij botste.