Max Verstappen is goed weg bij de Grand Prix van de Verenigde Staten. De Nederlander begon op P6, maar won bij de start 1 plek. Ondertussen pakte Lando Norris P1 af van Charles Leclerc toen de lichten uit gingen. Oscar Piastri van McLaren was goed weg: hij klom van P10 naar P6.
Volg Sportnieuws.nl op Google DiscoverVoor Max Verstappen is de terugkeer naar het circuit in Barcelona nog geen groot succes geworden. De Red Bull-coureur oogde nogal ontevreden tijdens de eerste vrije training en kwam tot de vierde tijd. Tijdens de tweede vrije training ging het zelfs nog minder goed.
Max Verstappen heeft goed nieuws gekregen voor de Grand Prix van Barcelona-Catalonië. Zijn Red Bull krijgt een cruciale update voor de race op het circuit waar hij zijn eerste F1-zege ooit boekte.
Lewis Hamilton reed tijdens de Grand Prix van Monaco naar een sterke tweede plaats. Dat deed de Brit onder toeziend oog van zijn vriendin Kim Kardashian. Inmiddels is de coureur aangekomen in Barcelona, waar hij opviel met zijn opvallende verschijning.
De aanwezigheid van Kim Kardashian bij de Grand Prix van Monaco is zeker niet onopgemerkt gebleven. Nooit was het op de grid zo druk als afgelopen weekend in de woonplaats van Max Verstappen. Na afloop baarde de Amerikaanse wereldster echter opzien met een bijzondere 'diefstal'. Daar heeft WK-leider Kimi Antonelli nu voor het eerst op gereageerd.
Kelly Piquet heeft op haar Instagram nog een aantal mooie plaatjes gedeeld van de GP in Monaco afgelopen weekend. Daarbij springt er één foto in het bijzonder uit, een kiekje met een wereldberoemde artiest.
Meld je aan en ontvang het laatste nieuws rechtstreeks in je inbox.
Mis geen spannende evenementen, exclusieve tickets en unieke updates!