Wimbledon: Desirae Krawczyk en Neal Skupski winnen gemengd dubbel

Robert Hüsken • 12 juli 2021 om 01:54 / Bijgewerkt op 6 augustus 2024 om 17:41
Stel Sportnieuws.nl als voorkeursbron in op Google
Wimbledon: Desirae Krawczyk en Neal Skupski winnen gemengd dubbel
Stel Sportnieuws.nl als voorkeursbron in op Google
Robert Hüsken • 12 juli 2021 om 01:54 / Bijgewerkt op 6 augustus 2024 om 17:41

Het gemengd dubbel op Wimbledon is gewonnen door de Amerikaanse tennisster Desirae Krawczyk en de Brit Neal Skupski. Krawczyk en Skupski, die als 7de geplaatst waren, versloegen in de finale de Britse combinatie Harriet Dart/Joe Salisbury met 6-2 7-6 (1).

Krawczyk won vorige maand ook het gemengd dubbel op Roland Garros. Toen vormde ze een koppel met Salisbury, die ze nu in de finale de baas was. Voor Skupski is het zijn eerste grandslamtitel.

Dart en Salisbury versloegen in de 2de ronde Demi Schuurs en Wesley Koolhof.

Volg Sportnieuws.nl op Google Discover