🎥 | McGregor reageert op 'respectloos' bericht Khabib: 'Let's go again, my man'

admin • 24 januari 2021 om 10:31 / Bijgewerkt op 6 augustus 2024 om 18:38
Stel Sportnieuws.nl als voorkeursbron in op Google
Stel Sportnieuws.nl als voorkeursbron in op Google
admin • 24 januari 2021 om 10:31 / Bijgewerkt op 6 augustus 2024 om 18:38

Conor McGregor heeft op de persconferentie na afloop van zijn gevecht met Dustin Poirier gereageerd op de tweet van Khabib Nurmagomedov. Die Ier vond het vooral respectloos en daagde de Rus uit om terug te keren.

"Mijn team is sinds dag 1 hetzelfde, daar heb ik niks aan veranderd. Het is wat het is. Je moet de atleten respecteren", begon McGregor. "Dat zegt iets over zijn karakter, achter zijn masker. Zijn karakter, achter z'n masker. Maar wil wil hij doen? Terugkomen? (...) Comeback and let's go again, my man. Ik ben er klaar voor."

Toch lijkt een terugkeer van Khabib heel ver weg. Check dit maar.

Volg Sportnieuws.nl op Google Discover