De zaag van het weekend hebben we alvast binnen, die kwam op naam van de Fin Jukka Raitala. Bij de interland tegen Bosniƫ schopte hij Sead Kolasinac op walgelijke wijze uit de wedstrijd. Raitala werd natuurlijk met rood van het veld gestuurd.
Finland moet zo dus met 10 man verder, ze verdedigen in de 2e helft een 1-0 voorsprong op bezoek in Bosniƫ. De Finnen mogen nog hopen op een WK-ticket.
Volg Sportnieuws.nl op Google Discover