Lisandro MartĂnez is na een halve maand lang feesten (eerst in Qatar en vervolgens in ArgentiniĂ«) terug bij Manchester United. De Argentijnse verdediger liet voorafgaand aan het Premier League-duel met Bournemouth zijn WK-medaille zien. Check de beelden hierboven.
Een basisplaats kreeg MartĂnez nog niet van Erik ten Hag, de verdediger startte op de bank. Onlangs was Ten Hag kritisch op het feestgedruis van de Argentijn.
Bekijk ook: Donny van den Beek laat zich gelijk zien: 2 man neer met 1 gruwelijke tackle
Volg Sportnieuws.nl op Google Discover