)
2026-06-08T19:16:53Z
Toptennisser Jannik Sinner meldt zich in het ziekenhuis na klap op Roland Garros
Voor toptennisser Jannik Sinner liep Roland Garros dit jaar uit op een enorme sof. De Italiaanse nummer 1 van de ATP-ranking ging er in de tweede ronde al uit, schijnbaar gehinderd door fysieke problemen. Die baren hem kennelijk zoveel zorgen, dat Sinner na die mentale klap een bezoekje aan een ziekenhuis in zijn thuisland nodig achtte.