Euro Parcs en Feyenoord zijn zo blij met elkaar, dat ze doorgaan: 'Fans weten onze parken te vinden'
i

ANP

Euro Parcs en Feyenoord zijn zo blij met elkaar, dat ze doorgaan: 'Fans weten onze parken te vinden'

Martijn Baars • 16:34, 02-11-2021 / Laatste Update: 20:48, 07-01-2024

Feyenoord gaat langer door met de huidige hoofdsponsor. De Rotterdammers hebben de optie gelicht in het contract met EuroParcs. De overeenkomst loopt nu tot en met juni 2023. EuroParcs Group is bezig aan het 3e seizoen als hoofdpartner, eerst met het merk Droomparken, nu met EuroParcs.

Joris van Dijk, commercieel directeur Feyenoord, is in zijn nopjes met de contractverlenging. "Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebbengehaald. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen."

Enorme boost

Volgens Andries Bruil, directielid van EuroParcs Group, heeft het hoofdpartnerschap van Feyenoord de verwachtingen overtroffen. "Vanaf de start zien wij een groei in onze naamsbekendheid en hebben Feyenoord-supporters én andere voetballiefhebbers de weg naar onze parken gevonden. Het merk heeft door de sponsoring van Feyenoord een enorme boost. gekregen."