)
2026-06-18T12:15:42Z
Discussie bij NOS over veelbesproken verandering tijdens WK voetbal: 'Daar hebben wij voor gekozen'
Het WK voetbal is inmiddels een week aan de gang en inmiddels zijn de kijkers wel gewend aan de voor dit toernooi ingevoerde drinkpauzes. Elke helft wordt het duel stilgelegd zodat de spelers wat kunnen drinken, al lijkt het vooral te zijn ingevoerd zodat televisiezenders reclames kunnen uitzenden. Dat doet de NOS ook, al is daar wel binnen de publieke omroep discussie over gevoerd.