)
2026-06-18T04:39:06Z
Toptennissters beleven angstige nacht in hotel: 'Iedereen moest uit bed'
Een aantal toptennissters heeft deze week niet kunnen genieten van een welverdiende nachtrust tijden het WTA-toernooi in Berlijn. Er waren namelijk problemen in het hotel waar onder anderen Eva Lys en Coco Gauff verbleven. Zij moest 's nachts opeens uit bed.