)
2025-07-01T18:33:43+00:00
Botic van de Zandschulp overleefde achtbaan op Wimbledon: 'De ballenkinderen gleden ook uit'
Botic van de Zandschulp was maandag en dinsdag op Wimbledon 'slachtoffer' van de tradities van de gras-Grand Slam in Londen. Het toernooi werkt met een avondklok en heeft maar weinig banen met licht om ook 's avonds te kunnen spelen. De Nederlandse toptennisser onthult na zijn stuntzege op Matteo Arnaldi hoe hij het 'duel van twee dagen' overleefde.