Boze Max Verstappen uit frustratie tijdens Formule 1-race in Barcelona: 'Idioten!'
Formule 1

16:51 - 01-06-2025

Boze Max Verstappen uit frustratie tijdens Formule 1-race in Barcelona: 'Idioten!'

Max Verstappen raakte gefrustreerd toen hij tijdens de Grand Prix van Barcelona werd gehinderd door een aantal achterblijvers. Via de boordradio liet hij zijn ongenoegen luid en duidelijk horen: 'F*cking idiots'. De uitbarsting kreeg even later een vervolg, want in een hectische slotfase had Verstappen zichzelf totaal niet meer onder controle na twee incidenten met Charles Leclerc en George Russell.