,fit(540:))
2025-12-08T17:24:37Z
F1-wereldkampioen Lando Norris deed iets wat niet mocht: 'Ik voel me er wel erg slecht over'
Lando Norris is de nieuwe wereldkampioen F1. De Engelse coureur van McLaren eindigde in de laatste race van het seizoen op de derde plek, net genoeg om in het eindklassement de uittredend kampioen Max Verstappen voor te blijven. Uitzinnig vierde Norris zijn titel door met zijn auto zogeheten donuts te rijden.