)
2025-09-26T04:59:00Z
Topgolfer vertelt over geëscaleerde stapavond met Ryder Cup-teamgenoot: 'Werd wakker met kots in zijn baard'
Topgolfer Jon Rahm doet dit weekend met Team Europa mee aan het grootste golfevenement van het jaar: de Ryder Cup. De Spanjaard is op zijn persconferentie voor het toernooi erg openhartig en vertelt over de beschuldigingen van Ozempic-gebruik. Ook het trainen met een VR-bril en een stapavond met collega Tyrell Hatton die volledig uit de hand liep komen voorbij.
)