)
2025-08-31T12:55:07+00:00
Koning Willem-Alexander spreekt stiekeme hoop uit bij GP in Zandvoort: 'Dat was wel mooi geweest'
Het is inmiddels bijna traditie: de koninklijke familie laat zich graag zien bij de Grand Prix van Zandvoort. Vlak voor de start brengen Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima in de pitstraat een bezoek aan Max Verstappen om hem succes te wensen. Het is zeker niet de eerste keer dat zij het spektakel van dichtbij meemaken.